Penat

Aduss lamanya tak update, my office blog pun tak terupdate sampai kena marah dengan Mr.Presiden.

Bukan apa aku busy memanjang dengan my BFF. Aku ni kan suka pasal orang kawin-kawin  adn bebudak. So bila ada yang  ajak teman and tanya my opinion of course aku dengan happy mengofferkan diri aku menjadi wedding assistant  atau teman childcare yang tak bertauliah ni.

Kelakar jugala, setiap minggu after raya tu aku busy dengan Cik ops... Puan Suraya...  Mak sampai keluarkan statement yang aku kelakar sangat  " Lepas ni ko layan mak plak... si Suraya tu dah kawin... nanti dia dah busy dengan laki dia " Aik.. jeles ke? LOL



Pastu akukan suka bebudak, so bila Zach my darling BFF ajak teman Aresha konvo.. Of course aku setuju... pastu kita org buat apa lagi ek.. shopping the whole day after her convocation.  Pepahamla kalau pompuan dah jumpa boleh bawak ke tengah malam... Oh ya kita orang gi Haloween Party! Oh... I should blog about that too! Let it be a memory for me... "Little Convocation and my Goddaughter Haloween Party"
Yang tak bestnya tak dapat join Zach and gang camping kat Kemensah... haih...

reza
Pix was tekn from Zach FB. Sorry babe took it w/out permission
Oh this week might be busy too! My sister is coming back home! Yeay! Miss her so much!!!

Image (183)
Semua orang kata muka kami sama cuma aku size XL Angah size XS.. Argh... miss u so much sis!

Motif letak gambar kawin?!! Hari ini ulangtahun perkahwinan aku dengan Mr.Hubby for 4 years... Alhamdulillah... Esokla aku blog pasal my 4th Annivesary ni... Syadu plak terfikir dah 4 tahun rupanya...

Comments

Ermayum said…
happy anniversary babe:) bahagia dunia akhirat insyaAllah
NeenaAnuar said…
happy anniversary dear.. happy always keh! Muaahhss!!
Zach Reza said…
Baru je check last week,alih-alih byk betul updatenye ;)
Awww with you I won't take it as stealing,you're in the picture anyway.
Miss you love, masing2 sibuk je kan lately?
Glad tht you enjoyed it as much as I did,that was one of the best day spent with you so far :D

Happy Anniversary babe, still owe you both dinner. Tunggu eh when all of us are free.

Gros bisous xoxo

Popular Posts