Entri 1 : KL -Brisbane

Hallooo semua. Lama betul aku tak menulis. Busy with my daily live and alhamdulillah Allah.




Subahanallah, indah ciptaan mu Allah. Ni masa naik teksi ketapi masa nak ke departure gate.




Gambar kat atas pulak masa nak naik plain. Maaf ahkak jakunesss.


Aku menaip di saat dalam kapal terbang menuju ke Gold Coast. Korang jangan risau my phone dalam mode kapal terbang. So entri ini adalah draft . I should have everything with me tapi aku lupa satu! My precious travel note book. Well aku beli jer la kat sana kan nanti.


Payah nak ikut company trip ni. Walaupun free , berjauhan dengan nyawa aku Mr.H adalah benda yang sangat payah bagi aku. Yes we are belangkas. Katala kami apa sahaja. Kami memang belangkas. Semua kena bersama berdua. Last aku dengan Mr.H berjauhan adalah 4 tahun lepas and kenangan itu cukup pahit . Enough of the memory.


Travel kali ini not from my expense. Boss belanja! Weehuuuu!!! Alhamdulillah! Kerje a bit stress but bila dapat reward , all my complaints I tarik balik! (Dayus sangatkan!)


MAS? So far so good . Alhamdulillah. Cuma steward and stewardess kena bear dengan akula. I really need lot of plain water. Sorry hensem guys and pompuan cantik! Korang kena layan pompuan comel ni.




My fren kata aku funny. Flight dah provide entertainments such as game, movie, music but still I require my notebook and this....




Itu adalah anak Pak Azizan. Cuma mampu diam bila tidor. Dia boleh buat banyak benda dalam satu masa. Indah tapi perit sikit jadi aku. Tapi syukur! Kudos!


Ok ngantuk. Semalam tido 4 jam. Lagipun flight journey to Brisbane makan masa 8 jam. Banyak benda aku boleh buat. Owh nak ngadu satu benda. Aku red flag first day today, pinggang dah start sakit. Nasib baik dah prepare ubat menstrual ni. Selalu sakit amik MC,bila dapat ubat buang. Kali ni cannot laaa... Kang x happy travel.




Owh owh owh nasib baik ada bantal cenonet ni. Membantu sangat letak kat belakang pinggang.


Ok saya lelap sekejap yer.
Pilot baru announce cuaca x bakk sangat. So seat bealt mode on!


Xoxo
Marlia Magique
23 August 2014
10.57am

Comments

Popular Posts