Tamat Riwayat!

Walaupun saya dah ada Mr Marc saya tetap pakai Mr Gucci saya. He still my fav! Dah dekat sebulan saya beli Mr.Marc tapi rasanya baru dua kali pakai. Hari ini perkara sadis terjadi...

Tengah lap cermin Mr Gucci ( around 1pm ) tetiba bunyi 'prack'. In my mind that moment "Gosh what is happening?!!" Angkat kain, oh dear.... Mr Gucci patah! Sedih sangat rasa macam nak nangis! 1o yrs dengan Mr Gucci... Teringat kata orang lama2 "Dah ada yang baru yang lama merajuk!". Oh Mr Gucci sayang, takkan merajuk sampai patahkan diri sendiri! Dari kecik aku pakai spec , hari ini dalam sejarah umur 29 tahun spec patah sebab kena lap!!!! Selalu patah sebab kena pijak!(masa kecik-kecik dulu!) Tapi kasihku pada Mr Gucci takkan pudar! Gam gajah akan jadi penyelamat!!!!

Comments

Zach Reza said…
Aww,sucha beautiful homage to Mr.Gucci ;)
Nak gam lagi? Totally understand, he has been with you all these years! Lucky man!
Marlia said…
itula pasal dear... sanggup gam ni !!!
NeenaAnuar said…
Alaaaaa... ciannyer... tak per Liea... ko simpan lar wat kenangan MR. Gucci tuu.. nanti lama2 dah leh jadik sentimental value taww..
Marlia said…
neena: memang sentimental pun! masa belajar tu beli hehehehe

Popular Posts