Iftar at POPEYE TTDI

Well last Saturday sebenarnya nak plan kuar dengan Gee nak buat rambut... tapi Gee penat sangat kot 2pm baru bangun so aku takut tak sempat sebab Mr.Hubby ada janji dengan Busu dia gak petang ni. Terpaksala cancel plan dengan Gee.

Tetiba Zach plak tepon ajak makan kat POPEYE TTDI tapi around 8 maybe nak hindarkan sesak orang berbuka.POPEYE apa? Memula aku pun macam blur, sebab aku pernah dengar Kimora Lee je cakap benda alah ni dalam cerita da tu.Apa lagi aku google le... Korang pun buatla macam aku ek google jek jap lahi. Kebetulan juga aku dekat same area , after berbuka rumah Busu kat Damansara Damai, at 8pm straight went to POPEYE.

The food? Mashed potato dia sedap la sebab lain dari lain ada daging sket. Ayam? For me better KFC... Shrimps? Kecik sangat la... RM9.90(ala-carte) for 9pcs shripms size S ... Lu fikirla sendiri. Coleslaw ? Sweet sangat aku suka Nandos punya coleslow lagi. Biscuit? yang pada aku macam bun ni erm.. ok la... sebab aku suka crust dia.Tapi yang penting memang la leh makan. Kalau ayam set RM9.90 (2pcs chicken,biscuit,coleslaw,soft drink, whipped potato) Shrimps set plak RM 13.90(9pcs shrimps,biscuits,coleslow,soft drink, whipped potato) .Ada lagi menu lain tapi aku boleh komen menu yang aku makan je la... If nak tau better gi try sendiri sebab tekak orang ni lain-lain.

It was her treat!My Dear Zach... Thanks a lot babe for being my best buddy ever! Kalau dah jumpa macam2 hal la kita orang cerita kan... Let the pix talk!


Comments

Popular Posts