Suatu Petang

Cerita yang dah basi... tapi Aku nak letakkan jugak... Tak silap aku event (cewah event you!) ni berlaku masa raya ke-2 & ke-3. Lat entry because apa tah... (rasa2nya sbb lepas raya tu kan aku sakit2 so tak ada masa mengupdate). Malam semalam selak2 folder Picture dalam Mr.Lappy, terus aku amik gak keputusan untuk letak gak entry ni.
 
The moment Pak Long & Pak Usu mengepam the liltle pool! Gasak ko... yang Mak Long tau pool siap untuk my beloved anak buah tu main. Berpeluh-peluh gakla diorang mengepam. LOL.Belum apa-apa lagi Pak usu dah rasmikan dulu.

Ni the only anak buah yang aku ada, Haikal si abang dan Rayyan si adik. Aren't they gorgeous... (sapa lagi nak puji kalian kalau tak Mak Long ni LOL). Mak Long ?!! (Akula tu )


Rayyan si Adik

 Haikal si Abang

Hey my little darling, Mak Long harap you guys eppy! Nanti dah besar sket baru kita buat something else plak when me meet. Love you both!

Comments

Popular Posts