Selamat Datang 2010

Sekejap je 2009 aku rasa... tapi itu semua tinggal sejarah  dan kenangan terindah buat aku.

Welcome 2010... tapi permulaan yang agak mendukakan...Apa yang duka?

1) ingat saman court tu leh RM100 jek, rerupanya RM100 for each cases, satu untuk tiada roadtax  and another one for no insurance. Total? korang kirala sendiri.Of course I'm happy, at least settle dah masalah Kancil tu.

2) ADAM... dah kemek depan le plak... kena hempap dengan dahan pokok kat JB. Sedey bangat , tapi nak buat camner... nasib baik tak kemek teruk... Mr.Hubby nak amik pix pipi Adam terguris, tapi aku tak bagi... hatiku yang terguris!

3) Mr.Hubby... ada orang kacau periuk nasi dia... Cian dia. Aku tak paham orang apa la yang pentingkan diri. Malas aku nak cerita pasal orang gila kuasa ni.

So , korang judgela sendiri, my 2010 do not have a good start. Abah dah suruh both of us mandi bunga.Aku rasa, me and Mr.Hubby kena buat gak le. I try not to tinggal solat... I do hope it will be only the gimmick for the engine to get started for 2010, I hope it will have a good ending... Panjang lagi perjalanan ni... AMIN.


Selamat Tahun Baru korang!

Comments

NeenaAnuar said…
its ok dear... aku doakan yg terbaik buat ko dlm tahun 2010 nie yer.. insyallah.. aminnnn..

Happy new year to you to!

Popular Posts