Note to Mr.Hubby

Masa entri ni publish mungkin saya dah dalam flight... Nak kemana? Herm.. biarla rahsia dulu. Ni first time saya pergi ke tempat orang. Tidaklah jauh mana... cuma menemankan sahabat mencari material untuk weddingnya nanti. **saya rasa mungkin sesetengah orang dah dapat agak saya ke mana**

40% perasaan excited  sebab I'm going for vacation, tapi 60% sedih  sebab Mr.Hubby tak ikut. Masa saya menulis ni pun, Mr.Hubby dah demam. Manjanya baby saya sorang ni. Belum pergi lagi dah demam rindu.LOL Macam manala agaknya kehidupan Mr.Hubby masa saya vacation nanti. Makan? Minum? Baju?

Buat Mr.Hubby, you take care ok sayang, jangan notti-notti.. Nanti 4 hari I tak ada untuk bebelkan you, gurau dengan you, bertekak dengan you or manja-manja dengan you. Kalau lapar beli je kat luar tu.. makan paling kurang 5 kali sehari ok.. Ingat tu, 5 kali sehari...Cookies, milo, susu, onion ring, juice, fries, sausage semua ada... Kalau lepas buka almari dapur tu tutup balik tau! You know why... Lagi satu tak payah buat laundry... I dah kira baju kerja you cukup sampai I balik. Remember bab makan tu... paling kurang 5 kali sehari ok!!! Love you sayang!

Saya sedih sebab Celcom tak benarkan saya buat roaming, Reason given because I'm using only sub-line and limit saya tak cukup RM300**limit saya RM100 je, itupun sebab minimum given RM100 kalau RM50, I'm the first one yang pilih limit RM50 tu** So I been thinking to buy prepaid there. I told Abah about it... Abah jadi sarcastic pulak.. " Eleh.. nak telefon sapa... bukan lama benor ko gi.. 4 hari jek..." ** malas saya nak jawab, saya mampu mecemikkan je muka saya** Abah tak tahu, saya nak telefon dia  and mak tanya khabar dan yang paling penting mestila my baby Mr.Hubby. How can I'm not hearing his voice in one day. Kalau dapat seminit dua pun jadila... yang lainya SMS je nanti...

It;s 2.40am while I'm writting.. Esok kul 12 dah kena ada kat KLIA. Chow!


Pix taken masa my office Marathon...

Comments

Deqna said…
selamat bercuti..
haha siap pesan tu makan 5 kali sehari... kelakar..
mimi said…
i know!i know! (hehe agak je la kot..:p) Welcome!!
CuppyCakeMommy said…
heheh..sian en.hubby tinggal.

nanti jemput datang ke befday mia ye..18th ni..3-6pm
at Taska Jari Kecil Alam Sari,Bangi
email i for rsvp ysalli@yahoo.com

boleh jumpa2...
Marlia said…
deqna : have to.. kang balik raya kurus... MIL tanya tak tahu nak jawab apa LOL

mimi : you are right!

cuppycakemonny: nanti I email if I can go... thanks for the invatation dear
Marlia said…
This comment has been removed by the author.

Popular Posts