Selamat Hari Raya Aidilfitri !!!

Lamanya saya menyepi..... Haih... bukan di sengajakan... Terima kasih pada semua yang email saya and call me sebab concern dengan apa yang saya blogkan previously... Nasihat-nasihat yang diberikan juga kadang-kala ada yang buat saya tergelak dan menitiskan air mata. Apa yang penting.. masih ada yang menyayangi diri ini... Masih dalam pemikiran patut atau tidak saya blogkan kisah saya ini...

Saya redha dengan dugaan yang Allah berikan pasa saya pada Ramdhan yang mulia ini. Mungkin ada sesuatu yang Dia nak tunjukkan pada saya selama ini yang saya terlepas pandang.... Alhamdulillah diri ini di jadikan tabah oleh-Nya untuk mengharungi dugaan yang di beri.

Di kesempatan ini, saya ingin memohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa atau tersilat tulis atau terkasar anggota badan ni pads sesiapa. Maklumla kita ni kadang-kala leka...
Maaf Zahir dan Batin...

I just love Upin adn Ipin...

Comments

camat ari aye kak malia..miss u sis!!!!! ily!!!!!!!

Popular Posts