Boost Juice Great Eastern Mall

Assalamualaikum ,

Lama menyepi. Bukan sengaja tapi sibuk sikit dengan kerja, business dan study. Hari ni bukannya nak cerita pasal semua itu tetapi nak cerita pasal Boost Juice. 



Apa Boost Juice ? Well , diorang ni originally dari Australia and juice or smoothie from the organic fruits. Aku tried few Boost in KL, and yet I prefered the one at GE Mall. Why? Retail work not easy. Percayala,  aku kerja retail lepas SPM sampaila umur I 25 tahun. Macam-macam kerenah customer kena layan. Well sebab aku cerewet orangnya, jadi benda yang aku nak hidangkan atau bagi customer juga kena high in value and meet their expectation. Aku tak suka orang complaint sebab aku sakit hati! So dari orang komplen baik aku buat elok-elok kan. Apa kena mengena dengan boost tadi?  Staff diorang very cheerfull and friendly. Baik lelaki atau perempuan. Well sebagai salah seorang pelajar komunikasi, aku percaya good service can bring fortune. Your customer will come back to you when you have a very good customer service. Walaupun customer not always right, but you need to know how to make your customer happy. 

Kadang-kadang aku pelik kenapa rasa smoothie diorang ni lagi best dari outlet lain. Allahualam. Takkan aku nak tanyakan.Tapi seriously its true. Korang tak caya korang datang and taste sendiri. Memang tak menghampakan, Kadang-kala aku rasa bebudak Boost GE ni baik hati sangat sebab mcm diorang letak buah lebih jer dalam smoothie diorang ni. Pernah sekali aku tanya, resepi setiap outlet berbeza ke? Unfortunetly they told me, "semua sama jer kak. ada standard resepi yang kita orang kena follow" herm..  pelik pelik kan. 

So, sapa yang Student tu jangan risau, they give you 15% student discount from the normal price. Cuma korang kena bawak your student card je. Wallah... you can have an healthy drink. So apa lagi, gi la jenjalan kat GE Mall Jalan Ampang tu, and singgah Boost Juice GE Mall. Location G floor sebelah Alexis. 

My favourite ? Uhhhh Uhhh Uhhhh I love Banana Buzz!!! Banana, vanilla sorbet and honey. Owh my... I need to have that now. Happy Juicy Juicy Frens!

P/S: Aritu aku ada nampak they tengah cari orang. Ada kerje kosong rasanya. So siapa yang tinggal area Ampang ke, Pandan ke, Keramat ke boleh la terjah dema kalau tengah cari kerja. Details lain tak berapa nak pasti. Nah no tepon diorang kalau kome nak try tanya 03-4265 1485.

xoxo
Marlia Magique




Comments

Popular Posts