Handbag?

Bila last korang beli handbag? Saya dah boring tengok handbag saya... semua dah buruk. Bila last saya beli? herm... 1year ago? nope... 2years ago... OMG this is worse. Semua handbag saya outdated!

Disember bulan membeli belah, saya gi mall... Guess .. dulu pakai masa belajar.. pueh eden kerja part time nak dapat brand ni, tapi  skang ni... hampeh... I hate the design! Nine West.... tak cantik sangat la.... Gucci? Burberry? LV? Prada? Oh... Marc Jacob ... alamak belum cukup duit la nak pakai, but I love their design...

Coach... ok... aku tak  kesah la sales girl UK pakai ke, apa ke... yang penting mek suka! Sangat suka... Macam gila hari2 tengok dedua handbag ni... which one ek? Macam nak gila balik kerja, browse, balik kerja browse... cek few website yang jual mana yang murah... tapi sayang duit la pulak... Macam mana ni... I do need new handbag... kalau tak macam nak gila rasanya hari2, tetiap memalam tengok bag bag ni....




Tapi sayang duit, tapi nak, tapi rasa membazir, tapi hari-hari tengok, aduh... parah la! Any sugesstion page ke korang?

Comments

Ermayum said…
kat outlet tengah sales now - 30- to 50% :), kat empire subang baru buka
salam,
akak org baru kt sini...muehehe..(rs mcm tua lak, tp jiwa akak ttp mude remaja...)
klu akak, akak suka yg color coklat tu...
ala, beli je dik...
bkn beli tiap2 selalu pun...
yg ptg puas ati...
hehehe
Marlia said…
ermayum : thanks for the info babe.. minggu ni nak gi tengok la..
cik puan : hi akak! thanks for drop by... yerla saya pun rasa cekelat tu.... *boleh migrain mcm ni ahaks*
Unknown said…
Salam, tumpang lalu ek .. kekeke
actually, terpanggil nk comment nie sbb I mmg fan coach. Honestly yg chocolate tuh cantik, I have one in black. sesuai bw gi jln² or keje.
BTW kalo hari² dh tgk tuh aper lg grab la satu :D
MAMAYIYEN said…
hi..minggu lepas saya ada pegi Empire Shopping Gallery Subang tu..mmg ada sale hbags tu sampai 50%.harus pegi beli cepat k.slingbag 300+ jer!

Popular Posts