Sakit Gigi

saya tengah banyak kerja untuk di periksa - tapi saya tak tahan dah ni - saya nak luahkan jugak - saya nak bagi tau jugak - saya sakit gigi lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - sakit sangat - yang paling best denstist saya full this saturday and sunday dia tutup - tolongggggggggg - saya dah tak boleh mc or amik leave - macam saya cakap sebelum ni  bahawa semua orang cuti bulan 12 dan tinggalkan saya terkoneng-konteng untuk berkeja tanpa cuti di bulan disember (en lalut plak - SAKITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT -

P/S : ada nak suggest dentist mana-mana yang best tak? yang tak sakit and tak mahal sangat  (isk banyak songeh yek?)

Comments

hazeleyed lady said…
there is...but you have to come over to parit Buntar. Perak (:
Kat klinik ni memang bebudak pun suka datang cabut gigi disini...
Semuga cepat sembuh.
Marlia said…
akak... jauhnya Parit Buntar, dah boleh balik kg mentua tu... Anyway dah jumpa Mr.Doc , kena RM850... sebab tak leh cabut! uwaaaa

Popular Posts