Alhamdulillah

Alhamdulillah, saya dapat berita baik dari Mr.Boss today. Muka saya dan tersenyum-senyum macam kerang busuk. Berita yang memang tak di jangka, again Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah beri ini.

Dari awal saya berkerja kat sini, macam-macam dugaan saya terima. Dugaan yang mengakibat psikologi kita terganggu. Ramai yang dah berhenti sebab tak tahan dugaan demi dugaan yang hadir. alhamdulillah saya masih di sini. Saya berkerja baru  1 tahun 4 bulan. Walaupun yang buruk dan dugaannya lebih banyak dari kebaikan, tapi saya harungi dengan hati yang cekal  **cewah... cekal konon, balik rumah melalak adala**.

Bulan Ramadahn punya dugaan lebih hebat, buat saya nak berhenti kerja, buat saya nak lari dari office ni... Tapi Allah kurniakan saya kesabaran tahap dewa -dewi, kurniakan saya sifat buat bodoh paling hebat... Semuanya buat saya berjaya harungi sampai kini.

Allah itu Maha Kaya, setiap dugaan dan ujian pasti ada yang kebaikannya kelak. I really apperciate it!

**pix googled
Erm... melencong sedikit dari topik. Interface my blog ni dah makin boring. I need to do something!

Comments

Ermayum said…
apa pun berita baiknya congrats :)
orang bersabar tak rugi :) i kurang sabar hehe

Popular Posts