Emosi

Sejak dua tiga hari lepas emosi saya tak menentu. Tak boleh salah sikit, mesti nak melenting...
Yang jadi mangsa Mr.Hubby and mak... Ampun , ampun dan ampun. Saya memang tak sengaja... Memang tak boleh kawal langsung. Rasa macam mendidih je jiwa ni... bayanglam air yang mendidih, ha... macam tu la... teruk betul emosi saya minggu ni. Tapi kenapa?


Saya PERIOD today! *duh*  Tapi kenapa emosi teruk sangat? Kenapa tak leh control? Or else saya sengaja salahkan period saya?

Mr.Hubby , so sorry dear. Thanks for understanding. I memang tak boleh control langsung. Memang nak berangin jek... Minta maaf sayang *meh cium sket*

Mak, ampun **sambil sujud pegang kaki mak minta maaf** Kesian mak, kena marah pasal orang upah baju tu... mak tak salah, Along yang salah... ampun mak, ampun sangat, ampun!!! **berdosanya, balik ni kena cium tangan, dahi, pipi , mulut untuk minta maaf**

Teruknya saya, teruknya saya dan teruknya saya...
Sekian!

Comments

Ermayum said…
skali skala memang kita ni BERANGIN :) semua orang pun

Popular Posts