Jalan-jalan tengok blog...

Seronok tengok kawan-kawan mengupdate blog masing-masing, Tapi aku? isk demam seminggu, batuk dah 3 minggu... tak ada mood nak update. Tapi dalam kepala otak ni dah mengumpul je... kena tunggu  Ms.Mood mai la...

Dari update, baca blog kawan-kawan lebih menyeronokkan... tapi yang tak baiknya, dengki plak tu... keh keh keh. Dengki orang lain rajin update, awak malas! Padan muka saya sendiri!

Saya tengah seronok pasal kawin-kawin ni. Ops... I'm not gettin married again you alls... My cousin Cik Nazirah nak tunang this Saturday .. congrats dear! Dont worries... I'm there for you, nak mintak tolong apa-apa just infrom me k, Insya Allah Kak Marlia yang baik hati ini sedia membantu.

My BFF Cik Fauziah, gettin married bulan 3 ni... adoi, penat jugakkan... nak pilih barang hantaran. Padahal sale sana sini, tapi still cannot make the good decision. Haih... kalau saya pun mahu pening jugak di buatnya... Apa pun, I'm off to Kelantan for the wedding.... Yeay! FYI sejak 30 tahun hidup ini saya tak pernah ke Kelantan. Semua negeri di Semenanjung ni saya dah jejak.. kecuali Kelantan. I can't wait!

Ok nak sambung berjalan-jalan ...

Comments

Popular Posts