Kedai DIGI Midvalley

Semalam aku ni memang dah niat sangat nak beli Iphone4. Maxis aku dah survey tak ada stock, so went to Digi kat old wing depan Mcdonald.

Dahla nampak aku buat tak nampak, not even say hi ke, please wait ke. Aku yang kena tegur say hi. Ok,  tak apa lagi, aku tanya dia ada Iphone4 tak? Mamat yang layan aku ni boleh ckp bahasa lain sikit punya panjang dengan superior dia kot, pastu tengok aku and  ckp Iphone4 32 gig ada 16 gig abis. Masa ckp dengan aku sempat lagi selit-selit bahasa lain lagi dgn superior dia tu. Dari pengamatan aku tu, aku tau 16gig tu ada tapi dia takmo relase, pastu superior dia mesti ckp offer je 32 gig confirm pompuan ni takmo.

Yang aku marah tu, lepas dia  bagi tau aku information yang nak tak nak tu, boleh  pulak terus layan pompuan sebangsa dengan dia kat sebelah aku yang baru sampai.  Dia macam ignore aku. B**i or not la, fikir sendiri. Aku terus ajak Mr.H belah from the stupid DIGI shop sambil cakap kuat2 biar satu kedai dengar " B jom kuar, kedai ni ingat I tak ada duit ke? racist macam sial!! )

Pueh ati den! Civilazation or not, I dont even care!!! Yang penting adi den tersenyum girang lepas menjerit tu!

Comments

NeenaAnuar said…
hoyehhh!!!! bravo beb! kalau aku pun wat camgitu gakkk!!! memang vungguukkss diaorg nie semua!

beb.. aku suggest better ko amik kat maxis jerk.. cam aku hari tu pun tunggu till ade stock... takpe.. dlm a few weeks more akan ade lah stock tu... but ko kene pegi pepagi buta tauu... que kat maxis seawal kol 7 pagi.. insyallah ko leh dpt iphong! :D
Ermayum said…
hmm memang menghangin kan kalu ada orang cam tu
MOMMY CGG said…
isk isk mmg racict betul

Popular Posts