New Enviroment

Hi peeps,

Dah 2 minggu saya berkerja di office baru ini. Alhamdulillah semuanya baik. This month is my trainning month. Herm... budget macam senang, padahal banyak betul benda yang nak kena buat belajar. Banyak column yang nak kena tahu. Semua perlukan multiskills. Insya-Allah dengan izin Allah saya mampu mengingatinya.

Kenapa tukar kerja baru? Well... kalau cliche sebab more income, tapi untuk saya more to personal matter. After 1 and 1/2 years Allah makbulkan doa saya. Dah terlalu lama rasanya, tak tertanggung dah bahu ini nak memikulnya.

Setiap tugas yang saya lakukan pasti ada dugaan dari-Nya. Mungkin ini cara dia nak uji umatnya yang selalu alpha ini. Alhamdulillah juga, setiap dugaan yang di beri pasti ada pengajaran yang di beri dan pasti ada jalan penyelesaian yang di tunjukkan.

2011 bakal menutupkan lebarannya lebih kurang sebulan lagi. Kalau tahun 2010 adalah tahun yang pahit untuk saya telan, manakala tahun 2011 tahun yang agak masam... biarla tahun 2012 kelak menjadi satu tahun yang manis buat saya. Insya-Allah.

Owh... I just love the new enviroment yang I involve now. Everything is fresh and blossom. The trainner is funny, the leader is a leader and the team is fun! Most of them is my anak ikan ya! Hahahahaha.

Comments

Popular Posts