Celcom owh Celcom


Ok... mode malas nak tulis. Paste jer! Tolongla... improve your CS skills. Kaunter ada sepuluh tapi bukak separuh je buat apa. Simple question being shoot to your FD,  "Panjat mun" sebab she cant answer it! Kena amik nombor for simple enquiry?!! Adus... CS mana ko belajar ni? Suruh duduk kat FD tapi tak tahu info! Lain kali sesiapa yang CELCOM nak letak kat FD tu , bagi kursus product knowledge boleh? Ni sekuriti lagi terror,  aper cerita?! 

 10.50 am : nombor masa tu if not mistaken XX27 and mine is XX36. 
11.30 am : baru no XX28. 

Ko gila ke apa CELCOM! Satu kaunter je ko bukak utk query? TTahula , the one yang nak bayar bills tu lagi penting, tapi agak-agakla! Takkan aku nak tunggu sampai kul 2 petang kots?!!
 Ko ada akal ke CELCOM oiiiiii!

Haih... ni la masalahnya... duit nak, laju jek.. tapi tang service?!! Kualiti ZERO! 
Email CELCOM? Dapat apa? Berubah ke kualiti? Any action taken?

P/S : Lepas tu call Call Centre diorang, result  masih sama?! Suruh tekan certain no for certain product, bila tanya, tak tahu... pastu pass kat supervisor?! Masya-Allah... bengap ke apa? Product ko war-warkan di website... tapi takkanla CS ko tak di ajar?!! Haih...  

Comments

Popular Posts