Harimau Malaya

Wello... Korang dah duduk depan TV ke tuk tengok match MY vs SG? Saya dah rasa bahang game, bila pulang dari kerja tadi.

Selalunya saya jalan kaki dari office ke LRT Bukit Jalil tu boring jer... Hari ni tak terasa langsung. Maklumla ramai betul orang. Parking keta pu dah sampai padang bola sekolah Bukit Jalil. Most of the people wearing Harimau Malaya jersey. Lelaki Dan perempuan saya rasa sama ramai.

Jalan kaki sambil tersengih-sengih, dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa.... Tetiba dah rasa panas, berpeluh-peluh, Masya-Allah ramainya orang. Stesyen LRT tu pack. Saya x jumpa jalan nak beli ticket. Hish ni dah bawa ke naik angin.... Dah melencong jauh plak tempat ticket ni? Masa kat office Abah dah tepon suruh balik awal, katanya LRT pack. Saya boleh jawab "ala... Nak balik ampang ok jer" . Now? Nah amik aku! Tempt org jual ticket pun susah nak jumpa.

Ok people... Happy watching the match and for me happy baking !!!


- Posted using BlogPress from my iPad

Comments

Popular Posts