Rindunya

Waduh, rindunya dengan dunia blogging ni. Macam-macam dah jadi dengan saya ni... cuma masa dan keadaan yang tidak mengizinkan. Alhamdulillah while writting it right now most of it settle dan berjalan dengan lancar.

Saya ke Krabi for my 5th year Anniversary, pengalaman Brazillian Wax from my lovely sister, balik Penang melawat mentua, 2 album customer yang kena siap before raya, my borther was diagnosis with phenomia, my hair perm yang sangat buruk and watching Liverpool game,  skuter Mr.H rosak and I end up with 20 minutes walking from office to LRT station. Ouch! 

 I'll plot everything in here soon! Yup soon! 

Mesti korang rindu saya (mode perasan nganganga) okla letak my latest pix sekeping! Yer... saya semakin gemuk!! Tolong!!!
(amboi asyik komplen je... tapi actionya haprak!)

abaikan makeup saya ketika ini, 5 hari berjemur di panas , jadi pepahamla!

Comments

cantek blog,,huahua.....gemok itu cute
hazeleyed lady said…
Welcome back sis
happy week end! Daa....

Popular Posts