Along dah tahu kisah LJ + FM?

Tajuk di atas adalah soalan yang Abah aku bagi kat aku masa tengah duduk-duduk tengok TV dengan dia 2 ke 3 hari lepas. Bukan korang jer yang tak tahu sapa LJ + FM, aku yang memula Abah aku tanya pun tercangak-cangak jugak memikirkan sapa la gerangan LJ + FM ni. *** for those yang tahu, korang kira mantapla! Ahkak ni slow sikit short pom shor pom ni***


Me : Sapa Bah? LJ? FM? Hish… cuba Abah bagi jer nama penuh dema tu, sonang eden nak tahu

Abah : Nah tengok ni… baca sendiri *** hokies.. dengan senyum simpul abah aku ni hulurkan ipad kesayangan dia kat aku suruh baca sendiri kisah si LJ + FM. ****

Hok aloh… kisah Liyana Jasmay dan si tunangnya Fathuddin Mazlnan bersama the glamorous photographer SN … ngeh ngeh ngeh Saiful Nang la you allsss…

Saya rasala kan issuenya adalah sekeping dua gambar yang agak intim yang belum mempunyai ikatan yang sah tapi sudah menjadi tontonan umum. Si ibu mungkin menjadi resah dan gelisah bila gambar-gambar itu sudah di perkatakan dek umum. Perasaan seorang ibu… hanya ibula yang tahu bukan…

Semoga perkara ini dapat diselesaikan dengan cara baik oleh kedua-belah pihak. Semoga LJ + FM berbahagia hingga akhir hayat. In sya Allah.

P/S : Cubala korang tengok behind the scene video from CandidSyndrome for this Pre Wedding Photography Session. Cute , comel dan romantic sangat… http://vimeo.com/57919800


pix from candidsyndrome! Love this capture so much!

Comments

Popular Posts