Istanbul Aku Datang


Bila saya tengok teaser Istanbul Aku Datang, and he one of the main character, saya terus ajak adik-adik sepupuku sayang teman tonton movie tu kat panggung. Haih... sweet sangat rasanya duduk dalam panggung and dapat tengok Beto besar-besar. Ada moment geli hati, hiba, sedih, gembira, happy... boleh dikatakan all modes were there!

Tak puas dengan tonton wayang, saya beli DVD, bukan mahal sangat kan yang original tu, demi Beto saya sanggup! Saya dah tonton 4 kali kot. ***busy dengan homework and assisgments plus workload laaaa*** Saya akui saya tak bosan! Segala adegan sangat mencuit hati.


Pendapat saya cerita ini ringan dan banyak manfaat untuk teenagers dan perempuan-perempuan kat luar sana. Banyak betul pengajarannya. Yer, perempuan kalau dah bercinta, buta mata dan hati. Macam watak Lisa dalam cerita ni. Lelaki pulak... pantang dahi licin, semua nak sapu jer macam watak Tomok. Dan lelaki yang berpegalaman? Well... mcm watak Beto tu? Romantik dan gentleman sangat hokies!!! Apperciate perempuan!

Producer-producer kat Malaysia ni kena banyakkan cerita-cerita sebegini, takmola asyik cerita hantu jer, cerita rempit jer, cerita lawak entah kemana x bermotifnya. Kalau dulu saya gilakan filem Legally Blonde, tonton berkali-kali, kini saya bangga menulis bahawa Istanbul Aku Datang plak my very the very favourite movie! Yeay! Malaysian film!

Yang tak tahan hati tu, sambil tengok sambil berangan. Berangan naik Vespa, tour Turki dengan Mr.H. Insya-Allah dengan hendakNya! I love Beto! Mr.H naik menyampah dengan aku. What to do Abie... I just love him so much la walapun I tahu you lagi hensem dari Beto. (hokiesss... sapa lagi nak puji laki sendiri kalau bukan biniknya! so redha jer la yer... )



Naik Vespa round Istanbul!



Comments

Pen Biru said…
layan kt Astro First haritu..nth berapa puluh kali..mmg best
Marlia said…
pen biru: memang best! agree!

Popular Posts