Amar Asyraf & Setia Hujung Nyawa

Alahai, saya memang dah kemaruk dengan drama Setia Hujung Nyawa ni. Penangan dia lagi hebat dari Adam & Hawa. Mungkin Adam & Hawa terlalu banyak episode dan 30 minit tayangan adalah sangat tidak memuaskan. Akhirnya pada episode ke 40 Adam & Hawa saya giveup! ***kagum for those yang boleh tengok drama Indonesia or Filipina yang episode berates tu***

Malam semalam saya tonton episode 22 & 23 with Mr.H. Excited tak pasal and thanks sayang for accompany me. At least takdala binik kesayangan you ni membebel sorang2 bila tengok gelagat Zain & L.

Episod 23 adalah episode yang sedih dan kelakar. Bini mana la tak sakit hati bila bersabar bagai nak rak tetiba nampak sang suami berpelesan dengan pompuan lain. Well itu yang saya suka pasal SHN ni… setiap episode mesti ada semua rasa. Cukup asam dan garamnya. Semalam masa Zain pegang kaki (aduh kesian sangat tapi romantic), L terjatuh katil, Zain jadi noti, L memang naik hangin, Ikram yang comel tu nak berlawan… haih… semua saya suka!

Owh kalau aritu saya suka my Beto *** mukakaka my Beto yer… banyak la ko ni Marlia*** Kali ni falling inlove dengan Mr.Zain atau nama penuhnya Amar Asyraf Zailuddin ***aduhai kalau Mr.H tau betapa rajin si binik cari biodata si Amar ni , mati binik kena ketuk!*** 15 November 2012 baru jer sambut hari lahir yang ke 26. Berasal dari Melaka dan merupakan graduan Aswara. Antara drama atau telemovie lakonan Amar yang comel ni adalah Psikik, Kasih Najihah, Nilapura, Dalam Hati ada taman, Penunggu Istana,Dia Bukan Mariam, Kitab Cinta, Qada dan Getaran, Dalam Hati ada Taman, SHN dan banyak lagi! Single ke married? The answer was he's taken! Dia dah engange dah ***sumber-sumber ini adalah dari internet jua, kalau dema menipu ahkak ni menipu jugakla gamaknya.but hopefully it’s true you alls!!!***

saya jatuh cinta dengan Amar yang ni la...
Ok... saya carik2la gambor Amar dalam internet kan. Dan saya sangat suka the above picture. I love this hair cutting on you my dear Amar. Korang suka tak? Nampak sweet sangat kan kan kan... ****ahkak mula buat mata kucing ahkak. LOL***

uwaaaa x suka pacak gini....
Ok dalam SHN tu.. I x suka la rambut you tu ... Trojannya tinggi sangat! Nampak macam kasar sangat...Tak comel deh... ***apa motif ahkak ni? dengan harapan si Amar ni akan comment ke my entry ni... Uwaaaa kalau betul apa salahnya kan kan kan hik hik hik***


Tapi korang aku paling suka rambut mamat ni.... Memang tahap jatuh cinta sangat....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Of coursela my pengarang hati jantung punya hair... 
Damn straight... Suka gila bila rambut Mr.H Panjang. *** lumrah alam kan, bila rambot ko x straight ko suka gila plus dengki gila dengan orang yang ada rambot straight. ngaku jer la you alls***
 Saya tak jumpa la gambor masa rambut dia panjang tu... Lappy rosak la... ni pun nasib baikla ada fotopages ku dah berusia 10 tahun tu. 


cant wait for your hair to grow longer  again Abie! 


Comments

Popular Posts