Entri 2 : MAS Food

Kisah semalam.




My lunch for today. Iyer aku tak tido. Baru nak lelap pompuan cantik ni dah sorong troli makanan. So apa lagi, makanla!


Food review!!! Yeay I like. Yes of course its a complaint for me. Tapi korang janganla take it as negativity. Complaint untuk kita tambah maju. Sapa lagila nak tolong syarikat Malaysia kalau tak orang Malaysia sendiri bukan?


Compliment akan buat kita jadi terlalu selesa. Complaint akan buat kita baiki diri kita sendiri untuk jadi lebih baik.




I start with bread and butter. No complaint sebab saya roti freak. My second dish was potato salad. Herm herm tukang masak potato salad ni tertumpah lada putih. Rasa sangat-sangat lada putihnya.




My main meal fish pasta! Fish yummy!!! Pasta? Erm.. Ala tukang masak ni mesti lupa tos pasta betul2. My pasta watery. I wish the water adalah olive oil. Serious x tipu, berair. Tapi after taste not bad.




Lastly of course dessert. Bread butter pudding. Erm erm erm rasanya bagi tekak yang giler dessert? Bolehlah but boleh di baiki lagi rasanya.




Owh I love my kopi kopi time. Simple and coffee hitam akak tetiba suka. Mood kebuluq atas flight ni Allah je yang tahu. Teruk bebenau. Owh saya minim air epal 6 kali. Air kosong 3 kali. Azuati kalau ko baca ni jangan nak caruts aku sangat hokies! Hahahaha (matila aku naik sem nanti)




Thats it! Take it positively MAS if you guys come across to this entry. Whatever the complaints just to make you guys become better. 😘😘😘 .


Xoxo
Marlia Magique
11.34am

Comments

Popular Posts