Entri 3: Pramugari MH135 KL-Gold Coast

Hokay jangan nak assumption sangat. Stewardess and steward for today sangat baik hati. Senyum memanjang. Kehulur kehilir , patut kurus. Kalau aku 2 kali hulu mengaj dah kot. Dedulo kecik-kecik ingat tak cikgu suruh pilih cita-cita kita 1 till 3. Lepas tu cikgu tulis kat report kita. Mine? One of it want to become like them! Hahahahha kenapa? Sebab nak nampak cantik and nak travel satu dunia free.


That is one of the reason bila aku tahu org tu kerje pramugari or pramugara aku rasa adore sangat. Mcm memula aku jumpa classmate aku si cantik manis Azuati tu. Aku rasa mesti dia pelik gaban tgk aku. Kalau dia perasanla kan. Aku suka betul tengok apa yang dia pakai, makeup dia, rambut dia, handbag owh mine cara dia buat presentation. Weirdo me??? Yes I agree!


Hahaha teringat my buddy Gee. Ex-stewardess jugak. Happy giler each time dia cerita dia gi mana. How the situation. Cabin Crew buat apa bila sampai certain places. I miss you babe. Yer yer saya memang pelik.


Ok korang tak payahla imaginasi aku as stewardess pulak. Tak mampu diri aku sendiri bayangkan. Gadia secomel aku, ukurlilit lemak yang x mampu diukurlilitnya. Hahahaha.



Xoxo
Marlia Magique
12.00pm

Comments

Popular Posts