Entri 4 : MAS Entertainment (seriously x taula apa nama specificnya hahahah)

Ni semua benda yang aku tengok / entertain aku masa dlm flight KL to Brisbane. Aku rasa family aku akan enjoy if aku bawak diorg sekali ni. Yerla selalu naik Air Asia jer kan memangla jakun bila naik kapal yang upgrade sikit ni. Eh... Upgrade banyak kot.


Ada ebook Al-Quran with tafsir which Mak will super duper love it.


Ada jugak pasal nature and traveling which Abah adore dengan semua ni.


Ada games!!! Which Mr.H will will be entertain. Jangan risau keypad depan belakang taw!




Dan aku? Sepanjang flight ni movie yang aku tengok plus tak tengok sangatla sebenarnya?



Sebab apa? I loveeeeeee writing. Most of the time aku tengah draft my entry. Mostly forgot how I love to write before. Busy with new life but Alhamdulillah I love it. Mr.H if you read this, should I start back my blogging thing sayang? Owh owh what I love the most?? My flight details. Suka betul aku check aku dah sampai mana.






Xoxo
Marlia Magique
23 August 2014
4.18pm

Comments

Popular Posts