Alarm Clock

Sampai umah today lepas mandi, tengah tengok TV suddenly...

Bie : B you tak menulis today?
Me : Menulis?
Bie : Ha blog you la... tak nak create any new entry?

Ok... statment comel (pada aku) dari Bie... Seminggu dua ni everytime kalau dia tengok aku tengah free & blog aku tak berupdate rajin betul mengingatkan aku. Ada satu hari tu siap bagi aku topik!!! Awesome la you dear...

Me : Oh... at least I tahu la ada gak peminat setia blog I ni kan...
Bie : Erm... sebenarnya kalau takda gambo I tak baca pun!


Hampeh!!! Kalau nak tengok gambor Google je le next time sayang tak pun dalam folder pictures kita banyak pix, just view jek.... LOL. Anyway thanks for being my blog alarm 'clock. Love ya !
p/s : Bie I draft this semalam, lepas baca comment Zach (my previous entry) you jatuh jadi peminat I no 2 la... ahaks!! Love you babe!

Comments

Zach Reza said…
Totally understand what Isz meant, lg seronok baca blog with pics rather than pictures in folders kan?

Haha sorry Isz, jatuh no 2!

Babe bila nak jumpa? Ready for spa?
Jommm!
Marlia said…
Isz : saje nak amik hati bini ni je z... hahahah
Marlia said…
babe... isk sampai hati mamat ni.. bila ek?
Spa? anytime... 25 ni leh ker? ahaks! ( tak malu betul aku ni)
Zach Reza said…
Haha tak baik tau Isz, dah mmg sayang Marlia tu denial pulak :P

25 seems ok. No plan so far, jom! You or me do the booking?
NeenaAnuar said…
bagus Iz! tak menulis kat blog isteri sekurang2nyer dia mengingatkan ko kann suruh berblogging... maknenyer dia support ko tu liea tuk berblogging! huhuhuhu...
Marlia said…
zach: everything up to you dear,

neena: sapa lagi yg nak ingatkan kan neena...

Popular Posts