Kurus!

Wah topik... tak ingat punya... aku ke? Takda maknanya kan...
Me & hubby watching Anak Wayang skang ni, aku tengok Norman Hakim losing weight gila...Kurus nampak macam sakit.

Me : Isk kurusnya dia ni Bie..
Bie : Yerla orang dah takda bini...

Aku terus tersenyum dan pandang Bie atas bawah. Erm.. tengok macam maintain je kira masih di jaga lagi ni kan...

Mana tak pandang dah dekat 2 minggu laki aku ni duduk umah dari kul 6 till 10 sorang2cian dia... tapi apakan daya, sabar ye sayang !Tadi Boss I kata sampai August je... nanti diorang cari orang lagi. Yerla deparmnt baru nak setup...

Oh ya.. nasib baik hubby tak turun berat dia... dia kata turun sekilo je ... hehehehe kira okla tu sayang... Kira I masih jaga makan pakai you kan sayang ( thanks to Mak, yang selalu masak lebih heheheeh)

Ni masa tahun 2006... selepas 3 tahun aku kenal Bie...

 
And this is now!

And now... love your cheeks & .... (biarla rahsia sekali lagi LOL)


Eleh mesti you nak cakap, bila turn I plak nak berubah size kan... herm... I pun risau ni... Dah malas nak cakap2 nak terus buat jer skang ni!

Comments

NeenaAnuar said…
sememangnyer org2 yg dah berkawin secara tak langsung dpt package menambah berat badan.... huhuhuhuhu....

Popular Posts