Gila ke apa?!!!

Statemnt from my supervisor today

Supervisor : Semalam balik kul baper?
Me : Around 5.40pm
Supervisor : Kenapa tak siapkan volume 14 July baru balik, kat sini kerja no 1, yang lain-lain tu kena ketepi!

Hell NO!!!! Aku rasa dada aku terus panas masa tu. Dia ni nak kena laser dengan aku ke?
Weih bodoh! Semalam Sunday! Bagusla aku datang kerja tau tak!

Dah la 5 hari seminggu aku patut balik kul 6pm tapi drag to 9 to 10 pm everyday. Laki aku makan lewat tunggu aku , tau tak?!!!! So weekend is my family day!!!! Aku kena ada kat umah bila laki aku balik kerja!!!! Takkan 7 hari seminggu I cannot spend time with my hubby!!!
Bodoh!!!

Then volume yang lewat tu bukan salah aku, salah ko yang sebagai supervisor tak amik action!
Sebelum volume tu jadi badlock 1 week before aku dah bagi tau " Volume ni akan jadi badlock, baik do something". Yet your answer " Biarla... nanti dah badlock baru manager tau, kita ni mengikut arahan! " Bila aku bagi tau Assistant Manager the answer was " Well we drowning 1st sampai bebetul tengelam than rescue will come !" So what the hell u punish me because your own mistake? Kepala hotak korang kan!!!

Kalau ikutkan hati nak je aku mengamuk masa tu, Tapi tak apa, aku kumpul dulu, agak2 dah tak leh tahan, HR & Mr Manager wait for me!!! Obviously the managment cannot manage this new deparment.

So today aku bad mood, malas nak layan supervisor aku tu. Kekonon taknak komplen banyak sebab nak jaga reputation la... gi la mampus kan! Lepas nih jangan harapla aku nak borak other thing than work with you!

Asalla aku tak leh jumpa kerja yang sesuai dengan jiwa aku ni.... Bencila!!!

Comments

NeenaAnuar said…
Biasa lar Liea! office nie memang mana2 pun sama jer lar... ade jer yg nak menyakitkan hati kite...

Be strong & cool keh!
Marlia said…
neena itu lah... bersabo je la skang nih!

Popular Posts