Diamond are Forever

Saya dapat cincin baru? Mementangla lagi sebulan we goin to celebrate our 5th year marriage. Sekejapnya masa berlalu. Nak tergelak juga dengan topik saya ini. Bukan apa tengah berangan. Dulu masa kahwin dapat Eternity Ring. Selalunya Eternity Ring , orang bagi masa nak sambut anniversary. Kekononya for the marriage lasting forever la... Tapi saya terbalik. Biat our love lasting forever. Mukkakakaka apa la yang saya mengarut di awal 1.15 pagi ni.

Tapi serius! I want diamond Ring. I know soon or later Mr.H akan baca post ni. Sayang, if not at our 5th anniversary... yang ke 10 pun ok! I berangan dulu ok dear...

Apa sayang? Macam mana cincin pilihan hati? Okla.. I postkan picture, senang sikit u nak cari. Eh... tak payahla besar macam Kim Kardishan ring. Itu over tu sayang... yang cecomel pun ok! **hish nak tergeletek perut ni bila fikirkan tahap berangan meraban ni**

Aduh, ni kalau dapat, dok tenung jer la ni...


Love both so much. Ni sarung kat jari confirm cun!


Suka jugak!

Love it kalau dapat camni

But I love the simple one darling...
 Ok la... semoga saya bermimpikan berlian malam ini
Diamond are forever... forever...

Comments

Ermayum said…
iye saya suka diamond- women best friend

Popular Posts