Beto Khusairy

Sebenarnya saya tengah jawab soalan dalam I-Class ni. Baru jawab 9 soalan dari 14 soalan. Target kena habiskan jugak jawab semua soalan tu malam ni, sebab esok dah target nak siapkan jawapan untuk subjek lain plak. 

Sambil belek-belek buku teks and google internet for the answer tetiba terfikir pasal abang Beto Khusairy saya ni. LOL abang yer... gatal yer pepagi buta ni... hak tui! Tapi bolehla... walaupun kami di lahirkan pada tahun yang sama, tapi dia lahir awal 3 bulan dari saya! muhahhahaha *** x dapat bayanglan if Mr.H baca entri ni. mesti dia gelak guling-guling nih***

mcm biasa thanks en.google

Yer... saya tahu dia tak setough Aaron Aziz atau tak sekacak Adi Putra tapi dia ada something, dia ada bakat! How to explain? Bila dia berlakon, pembawakan watak tu macam mengena jer. Tak kirala apa pun jenis watak yang diberikan pasti watak-watak itu terlalu jiwa. (yang saya dah tengok setakat ini la kan) Maksud saya, sayala yang menjiwainya ***aduhai berbakul2 kena maki dgn Mr.H esok ni*** 

Saya dah suka Beto lama gak, tapi sebab saya mempunyai short term memory loss, memang la saya tak ingat drama yang memula membuat saya suka dia. Tak silap saya dalam KAMI the Movie. Ala... tak kesah la kan.

Yer saya tahu, dia dah kawin. Tak ada masalah kot. Saya pun dah kahwin. *** ni apa kes?!!! ko pikir ko ada gossip dengan Beto ke Marlia oiii *** Saya rasa dia ada talent dan boleh pergi jauh.

 Penonton kat Malaysia ni dah bijak, rupa bukanla segalanya. Kalau hensem mana pun pelakon tu tapi berlakon macam kayu, tak feel langsung nak tonton. Nanti tengok drama tu for early 10 to 20 minutes jer la. Lepas tu baik tuko channel lain yang lagi paedah. 

Sekarang ni saya tengah layan kat You Tube drama bersiri lakonan Beto yang bertajuk Cita & Cinta . Dengan baik hati, saya nak bagi tau saya tonton kat #shioripotter  . Dia ada 13 episod, now dah ada dari Episod 1 till 11. Selamat menonton you alls!



Before I leave,  ni lirik lagu nyanyian Beto sebagai Amir dalam Aku, Dia & Tong Sampah!

Aku tak pernah lagi merasa
Sayang dan diterima 
Dengan apa adanya
Dku tak pernah lagi lalui
Pengalaman sebegini 
Rasa di hargai
Maafkan aku
Berlidah kelu
Ingin ku katakan
Tolong fahami
Rintihan ini 
Yang aku nyanyikan
Sesungguhnya 
Aku tak biasa
Terima cinta dari gadis yang istimewa
Mengertila 
Kau yang satu
Jujur ku katakan 
Kerna aku sayang kamu



Hugs, 
Marlia


Comments

Pen Biru said…
betul..sy pun suka Beto..kalau jd jahat mmg betol mcm nk kena tampor..kalau yg romantik tu..fuh loving gile
Marlia said…
kan!! setuju!

Popular Posts