Kisah Sedih

Lalai ke aper ke entahla. Sedih tahap gaban. Tak sangka entri ini adalah entri terakhir aku bersama si dia.
Si dia hadiah harijadiku yang ke 32 tahun dari Mr.H (x sampai setahun... budus nya aku). Aduhai... kenapala lalai sangat ni. Apala yang otak ini fikirkan dan gopohkan. Hancur luluh hati ni. Seriously I don't know how to describe my feelings right now. It was mixed feeling.

Kali ni Mr.H tenang. "Tak apala sayang, dah tak ada rezeki you tu" . Lepas dia cakap macam tu, aku terus meraung sekuat-kuat hati dalam kereta. Meleleh-leleh air hidung semua. Aduhai... kenapala aku ni nyanyuk. I need Gingko & B complex please...

Dah... sebagai balasan no more Whatsapp ke , Instagram ke, twitter ke,  email ke, apa ker 24 hrs on hand. Aku akan pakai Nokia zaman dolu kala. Padan muka aku. Hish... tadi Abah dah tanya kenapa pakai tepon buruk ni, aku cakap sajer... Haih... lama mana nak simpan ni. Mak belum tahu lagi. Kalau mak tahu... alamat bernanah la telinga eden ni.

Paling frust , dalam tu banyak details semua, plus gambar anak buahku Daniel... Beratus kot. No more Dan vids and piccas darling!!! Stupid Mami Ya!!!!

Paling sweet, bila aku baca Mr.H sanggup sms  "Pulangkan la... saya sanggup bayar demi isteri saya" Uwaaaaaaaaaaaaaaaa sedeynya you allsssss!!!!

Ok sejauh mana carelessnya saya? This was the second time! Enufff...

***tapi sakit hati gak tadi, tgk Iphone 5 tetiba Mr.H " Belila... nanti u pakai Bold  1 I ni, and I pakai Iphone ni, you kan tak tahu jaga barang..." haih... tensiiiiiii***

pix credit to Mr.Google. 

Comments

Popular Posts