1st day Raya 2009

Well this year Raya biasa je... Both of us tak buat baju raya pun.... So gambar2 ni adalah baju masa adik aku nikah year 2007! Dah 2 tahun ...

Erm.. malam raya tu sampai semua mentua aku dah siap... ketupat dah di gantung, dah masak rendang & kuah kacang. All done! Pagi raya macam biasa pergi sembahyang raya, melawat kubur arwah Tok Yah & Opah, balik rumah makan , then sessi bermaafan then apa lagi photography session!

Tahun ni patut aku raya KL, tapi tetiba hubby dapat cuti plak. So cian gak, sebab kita org dah duduk KL kan.. my family pun kat KL jek. Lagi pun tahun ni all his siblings ada, so aku bagi can la! (padahal aku dah fikir next year Insya-Allah Angah balik raya kat KL, so family aku plak semua orang ada! best best!)

Macam last year aku telefon Angah, tapi tak tahan babe.. meleleh teruk gila... Tahun ni plak sebab aku tuka CELCOM and kalau nak roaming kena tepon 3-4 hari awal plak. Tu yang tak dapat tepon dia tu. Dulu pakai MAXIS tak yah tepon operator pun nak buat roaming call.

Okla... ni dia some photo during our Raya photography session at Bagan Ajam!

Ni tengah testing lighthing. So aku tak tuka lagi baju aku tu. Aku dgn Mak Usu

Family Busu

Paman a.k.a Pak Long & Family

Kak Ngah a.k.a adik ipar aku sefamily.


Mama & Abah

Yup! This called Abah Dollah or Mak Idah Family

Ni normal.. gedik bergedik

Layankan ajer

Pix from top

Ladies in the house


aku suka pix ni, nampak natural

Khalish nak tangkap pix dgn Kak Lia.

Comments

NeenaAnuar said…
Sweets Photos!

memang menyerlah kalau amik gambar with black background kann...
Marlia said…
neena: thanks! erm.. itupun pinjam abah aku punya backdrops! LOL

Popular Posts