Adam in Pain

Entahla tak baik mengeluh... Tapi yup after one and another... Nampaknya tahun akhir tahun 2009 ni tak berapa baik nasib aku. Today aku amik EL, kereta rosak! Kat office dahla ada exchanged gift today & I missed it! Aku punya excited semalam gi cari pressie ... iskk.... Oh, ya back to cerita pasal kereta rosak.

Semalam dah tak leh start, so Mr.Hubby dah amik EL semalam because nak kena hantar bini gi kerja plus nak kena betullkan kereta.(kalau tak lecehla aku nak ulang alik kerja, asyik nak tumpang orang  maknya menyusahkan orang dan public transport plak tak biasa!) So bila En.Mekanik periksa kereta tu, cakap bateri ok, maybe starter. Mr.Hubby kata dia ketuk-ketuk starter tu ok... kereta hidup. So they thought kereta tu dah leh pakai.

Today aku dengan happy idupkan kereta, seems ok, gi isi minyak kat Shell Pandan tu.. nak startkan balik kereta... tak nak idup! Punah! Call Mr.Hubby... dia tak leh nak skip work again today cox semalam dah EL, mekanik kita orang tu bukak kedai kul 10 pagi. Nampak aku kena EL today ( fyi Mr.Hubby tak suka tinggalkan kereta kat mekanik tanpa melihat apa yang diorang buat, takut kena tipu!) baru jek Jumaat lepas leave gi court yang kena attent semula tu, Monday Mc untuk masukan drugs Lucrin dalam badan & today EL?!! Buruk le rekod aku akhir tahun ni.

Now... I'm watching abang mekanik tu tengah godeh-godeh ADAM, cian ADAM... entah berapa plak kena... Rosak sebenar? Aku masih menunggu En.Mekanik tu update, tadi aku dengar diorang kata pasal alarmla, baterila. Aikss semalam kata lain.. Alarm? apa kena mengena dengan tak leh start? Well lets Wikipedia now...

Comments

Popular Posts