Idea & Lucrin

Ni lagi masalah aku, idea... While driving back home, or whenever bila aku dalam kereta, mulala idea aku mencurah-curah keluar, nak tulis pasal macam-macam, samapi tak muatla memory dalam kepala ni nak save. Now... depan lappy hilang semua... jadi empty & BLANK!!! Parah betulla aku ni...Ideas please come again...
**pix token frm Googles image

Aku dah terasa penangan Lucrin tu...Today during morning & lunch ada sorang kakak office tu tegur aku
Morning : Semua orang sejuk yang ko siap sengseng lengan baju ni kenapa?
Lunch : Ko ni berlari ke, teruk betul peluh ko....
Apala yang aku nak jawab kan... Nasib baik my mood tak swing semacam. Pandai lagi control . Alhamdulillah bukan apa, aku takut kang aku bertindak luar kawal jek...Yeah yeah 5 months to go... Heharap tak adala simptom2 buruk berlaku kat aku ni. Amin!

 

Comments

Anonymous said…
Assalamualaikum...boleh tumpang tanye tak? You dulu operate, insurans cover kan? yg suntikan lucrin tu insurans cover ke atau bayar sendiri?
Marlia said…
alamak, dear can give me your email? so that I leh reply to your question.

Popular Posts