Bobbi Brown

Well... aku ni dah lama tak beli make-up. Kenapa ek?!! Muka selebet jeks...

Tapi bila masuk bulan Mac 2010, aku mula rasa aku kena berubah. Aku suka tengok Neena dan Deqna... Each time they went out mesti mengenakan make-up. Aku tengok cantik sangat. Me? If no important occasion, gamaknya bedak badan jekla mek sapu kat muka ni.

Pada mulanya aku rasa membazir kot. Make-up2, pastu balik kerja makeup pun hilang. Dedolu aku pernah tertanya2 "Apasal la pompuan ni kena make-up, padahal gi office jumpa orang yang sama saban hari. " Cliché kan bunyinya.

But this year I just realize... I’m going to be 30... Am I going to look much older that I’m right now? Tentunya tidak!!! So mek mula dengan penjagaan muka , first time ever mek beli eye cream.

Macam tetau jek mek nak berubah, tetiba dapat email dari Bobbi Brown pasal product serum whitening diorang. Dapat free tester. Apa lagi mek ajakla Mr.Hubby gi Pavy untuk redeem the serum. Alhamdulillah ada mek Melayu dalam tu. Oh ya jangan salah paham yer, mek bukan racist, Cuma pada mek org Melayu lagi tau kulit Melayu.

Dalam Bobbi Brown Pavy tu mek jumpa Sapphira. Memula mek niat nak tengok-tengok lipstick jek. Lipstick mek cair sebab tertinggal dalam kereta. Boleh? Budak Saphirra ni pandai le plak layan mek kan. Dia bawak dekat sepuluh lipstick suruh mek try. Last-last siap buat testing make-up kat muka mek.

 
End-up not only lipstick, siap dengan compact sekali! Mek suka di layan bagai VVIP. LOL

Mr.Hubby tak pernah tgk make-up dengan harga sebegitu. Terkezutss laki mek! Dia kata tambah lagi RM50 he can get his sandals. Erks....

To Bobbi I’ll be back for the bronze compact. Sesuai for my checks!

P/s :- Mek terlalu sayang barang yg mek beli, bayangkan mek baru pakai 2 kali. Itu pun sebab attend wedding. Camner ni?!!! Kena pakai sebelum expired ni.

Comments

NeenaAnuar said…
very nice touch up beb! keep it up! :D
Marlia said…
Neena : will do... you're the best example la dear
Deqna said…
baguslah org kat bobby brown tuh..tak cam promoter kat Mac sogo tuh.. wat sakit hati jer..

hah pasni make sure jgn kasi makeup sampai expired yer..saya nye bedak tak sempat nak expired pun.. tiap 3 bulan mesti kena beli baru..huhu

Popular Posts