Wondermilk!

Well, I loves cupcakes. Dah banyak juga cupcakes homemade yang aku try. Of course ada yang great A, B dan C. Sampai aku kena stop beli cupcakes online because my mom kata " Makin gemukla ko ni asyik makan cake... boleh?!!" 

Ada satu hari tu, Busu Jasni and wifey belanja aku and Mr.Hubby kat Wondermilk Uptown Damansara. Kedai dia kalau korang nak gi facing housing area , deret-deret kedai Telekom. This was the second or third time kot I been there.Sebenarnya tujuan Busu gi sana nak tempah cupcakes untuk his friend wedding, so dah telanjur pi tu, rezeki aku dengan Mr.Hubby la kan... Love the interior... cozy...

So menu od the day was cupcakes, latte, sparkling strawberry, egg sandwich and BBQ chicken sandwich. The sandwich was serve with home made chips! Love the chips! BBQ Chicken Sandwich was a must try sandwich I believe. 


 
Cupcakes. Each was RM3.50 to RM5.50 kot. We ordered mint chocolate chip,vanila, oreo and rocky something something la nama dia. My fav was the mint one... Mr.Hubby suka yang rocky sebab ada chucky apa tah dalam dia. Lupa dah...

 


 
Khalish, Papa and Mama

So you guys, my review... cupcakes was little bit expensive... tapi untuk makan sekali sekala why not right?!!  For me we have to have pleasure of eating. Enjoy!

P/S  I have to try my fren Reen from Putrajaya cupcakes. Darling I'll order your specialty soon !!!

Comments

Deqna said…
sungguh mengiurkan.. terutamanya bila terpandang latte tuh... nyam nyam nyam..
Anonymous said…
haha malu baca :P

Reen
Marlia said…
deqna : yup its yummy

reen ala jgn la malu...

Popular Posts