Nursha's Big Day

Sabtu lepas aktiviti aku full. Saturday morning went out with Abah. Cari album and also registered clases. Evening attend my best buddy during secondary school Nurshazilla Zahri. Apanya tak hectic, janji dengan Sarah kul 3.30pm amik aku kat rumah.When she arrived baju pun tak pakai lagi, make-up dalam kereta Sarah jeks!!! ( nak tau napa sebab aku balik dating dengan Abah kul 3.15 petang. boleh?!!)


Alhamdulillah, petang Sabtu tu hujan turun membasahi bumi, seolah-olah meredhai dan merestui pernikahan yang akan berlangsung petang itu. Kelam kabut gak la kita orang dari umah Nursha nak ke masjid, tapi semua berjalan lancar.

Dengan sekali lafaz both of them sudah mempunyai ikatan yang sah. Mek ni kalahkan photographer yang di hired. Sibuk gaks nak capture my best buddy moment tu kan... Nasib baik mek puas hati dengan moment yang di capture.

Sedikit mengenai Nursha yang aku kenal. Simple, never talk bad about other people, comel, cakap slow-slow , suka Fizik, duduk sebelah aku masa kat kelas. Dari dulu sampai sekarang Nursha masih kekal sebagai gadis T-shirt dan jeans. To my dear friend Nursha, taniah sebab dah join group bini-bini orang. Jaga diri bebaik and if you wanna share anything, my shoulder always there for you.

Buat Hubby Nursha (yang sampai skang aku memang tak ingat nama dia), sila jaga kawan saya baik-baik, jangan patahkan hati dia tau! LOL My compliment was both of you look good together.

So enjoy  eye of Marlia....



 








Comments

Anonymous said…
selamat pengantin baru to ur frend. lawa la bj dia ms bersanding..
Marlia said…
honey: thanks dear... (eh i plak yg ckp thanks) yup baju tu memang cantik

Popular Posts