My Aviator

The whole day Mr.Aviator menemani saya. Masuk dalam bilik, ke dapur even wathing TV. Hish... it was my 30th birthday present from Mr.Hubby, and I should wear it outside during shiny day... tapi ni pakai dalam rumah.

Hari ini saya MC. Mata saya merah, sakir dan bengkak. Doktor kata maybe something in eyes yang tak leh kuar, but maybe virus gak. So doktor suruh saya berehat di rumah hari ni. Alasan tak mahu staff lain kena virus saya.




Sebab itula Mr.Aviator menemani saya, takut Mr.Hubby plak berjangkit. Nanti tak pergi kerja pulak mamat tu. Oh... saya terlalu suka Aviator saya... Kalau pandang luar semua benda nampak macam pelangi. Thanks for the gift dearie Hubby.

Baik saya tido... mata saya dah pedih... Baru pukul 1.30 tengah hari. **tengah fikir macam mana nak tidur tengah hari... saya orang yang tak suka tidur tengah hari**

Comments

Popular Posts