GREAT!

Lamanya saya senyap. Saya tak sihat. Saya asyik demam, batuk and selsema, minggu ni baik, minggu depan kena lagi. Last week kena jugak! Adoi tak leh buat kerja di buatnya. Mode malas dekat 2 bulan. Baju berbakul-bakul  saya tenung je...  Mr.H paham... Alhamdulillah...

How was your weekend? Mine was GREAT!  1st time ever vacation luar negara with Mr.H ( Aik macam jauh sangat je bunyinya) walaupun it's only 2 days and 1 night. It was last minute plan.  Aduh, where to start ni. Sekarang ni pun mata tengah mengantuk gila, rasa sambil buat kerja ni tak terpejam-pejam mata ni. Kopi dah minum 2 paket... tapi mata still tak bleh bukak la...

Alamak, ramai plak bos , bos dan bos ni. Meeting apa plak hari-hari Senin ni. Better I off first... Insya-allah malam kang saya sambung... (rasa memang kena sambung sebab blog ni utk memory... ni pun dah rasa bersalah dengan diri sendiri sebab lama gila tak coret-coret kat blog ni, yang rajin asyik blog walking je...)

Hish... mengantuk betul ni.. padahal dah pukul 2.55pm. Huarghhhhhh....


**pix googled.

Comments

Ermayum said…
g basuh muka :)
Marlia said…
lagi 30 minutes nak balik, tak terfikir bab basuh muka... isk isk isk

Popular Posts