Rango

Happy Monday ! Monday blues to office today? Me? A bit yes... Semalam mengatal sebelum tidur minum hot lemon with honey. Pagi tadi bangun perut memulas. Sakit perut gila. Infact until now. Ulang alik toilet dah tak ada isi dah. Isk boleh jadi ubat kurus kot air lemon honey ni. Tak pa, nanti kita cuba minum selama sebulan, kalau kurus I inform , kalau tak kurus, I buat bodoh je la yer. :)

How's weekend? Saya dating dgn my BFF Zach and her daughter Aresha . Kita orang gi tengok movie RANGO! Syiok! Kat Malaysia keluar 10 Mac tapi kita orang dapat free ticket for premier showing morning Sunday semalam. Our buddy Rozel yang bagi. Thank you babe!

Dah la premier show tu Sunday, pastu morning plak tu. Gagahkan jua la diri ni bangun tidor kul 8. Susah wooo mau bangun. Lagi-lagi tengok Mr.H lena di ulit intan kat seblah. Hish... Janji dengan Zach " I'll arrived at 9am ". Banyakla saya punya 9.00am, 9.30 baru sampai.



So komen saya lepas menonton? Go and bring your kids! Saya rasa cartoon ni banyak info. Info untuk kanak-kanak maupun dewasa. Info yang buat kita berfikir yang boleh buat kids berfikir jua. Betapa akibat menipu, berangan dan syiok sendiri. Ia juga bagus bila menujukkan dimana ada usaha pasti kita akan berjaya. 

Lepas kuar movie, fikir juga betulke suara Rango ni suara Johnny Deep? Macam lain je.

Ni cartoon yang saya tengok tak mengantuk  and it's not Fairy Tale. It's real. (saya rasa ni yang budak-budak akan boring sikit, sebab ia bukan cerita princess, pirate  or such) 
Oh apa benda Rango ni? Cicak.

Comments

Ermayum said…
tapi cuti sekolah next week takda cerita princess so cite ni pun ok lah best yek ? we will watch it

Popular Posts