Spec

Saya rabun! Sangat rabun! A year back saya blog pasal my current glasses. So now I'm thinking to have a new one again.




Sila abaikan mukaku yang serabai!

Hey, I'm not bored with this one, cuma saya rasa it's time for me to have the 2nd one! Maybe different style with different glasses. (amboi cik kiah... Macam ko nak beli sepuluh spec kan? Yang ado! )

Dedulu masa secondary school, setahun dalam 2-3 kali tukar spec. Bukan anak orang kaya pun, tapi si bapa dah terpaksa belikan juga. Mana tidaknya membaca masa nak tidur, bila dah ngantuk main letak je spec tepi bantal. Tidur gamaknya pusing 360 darjah, bangun pagi spec dah bengkok. Haih... Terpaksala si bapa belikan jua sebab cikgu mengadu bila Marlia ni nak mengopy black board, teraba2, terkecik-kecik mata and minta tolong kawan sebelah.

Dulu masa nak dpt spec baru happy gila, main tunjuk je. Now susah betul nak buat pilihan. Mana tak susah, kena bayar sendiri. Lepas tu yang berkenan boleh tahan jugak harganya. Jadi wajib tunggu sale!

Sebagai penguna yang bijak, harusla rajin berjalan dan survey ( ha part ni mr.H paling lomah). Cut the story short Paris Miki OU jadi pilihan. 2 minggu juga saya keluar masuk spec shop. Ada yang minat tapi harga melangkaui jangkawan ( mcm salah je aku eja ni)

Tak sabar waiting for my glasses next week!





Hamboi.... Main tutup2 mata ko! Ko ingat ko artis?!! Muhahahaha **gelak jahat**

- Posted using BlogPress from MarliaIz iPod

Comments

Ermayum said…
oo u are one of those yang tak suka contact lenses?:)
Marlia said…
dear i suka contact lense jugak, but I'm very lazy person, kalau nak gi office tu sarung spec je... cepat! LOL

Popular Posts