Akhirnya dapat jugak!

Aritu saya ada buat entri pasal handbag, and I've got it at last.... Alhamdulillah. It's all after a year. Saya tak punya banyak wang, jadi untuk beli something saya agak cerewet bila harganya boleh tahan mahal. Saya kerap browsing, masuk kedai, keluar kedai, balik umah on lappy terus masuk blog-blog yang buat online shop ni. Mr.H macam nak gila tengok saya.

Saya boleh duduk depan lappy berjam-jam untuk tengok handbag mana yang saya suka, what material diorang guna,  blog mana yang murah, owner blog boleh di percayai or not. Uish... banyak giler la... criteria-criteria yang saya tengok before saya nak membeli online ni. Bukan apa, takut di tipu. Haih... duit bukan banyak mana pun, kalau RM300 lesap, putih mata juga di buatnya.

Akhirnya keputusan di buat and end Februari tu saya purchase jugak handbag idaman kat blog Ash . Kenapa beli kat dia? Banyak-banyak blog yang saya survey, she's selling it much more cheaper than others. Kelmarin Ash sms, handbag dah sampai. Senyum sumbing tengok sms tu, semalam terus  online bayar balance and today I got my bag! Yeay!

To Ash, thank you so much dear, the bag was in a good condition. I love it, love it and love it so much! Can't wait for my second item!

Erks... 2nd item? Nanti cerita ek... Gambor beg pun esok la.. hari ni takda moodla, ni pun nak cerita nanti. Sebab tak ada mood today, tengok handbag pun takda nafsu. Isk...

Comments

RARA said…
hi dear. jalan2 n jumpa ur blog. interesting blog u have here.

how's the handbag? i like the design too but I'm planning to get the satin one.. n like u said harga kat blog tu murah compare to others!

thanks for sharing the link!
:)

Regards,
Rara
Marlia said…
Rara, thanks for dropping by! :) I'm so much in love with the bag la... Gi la jalan-jalan online shoppin! Fun tapi penat jugak! Penat mata... LOL
Ermayum said…
xpalah dear asal puas hati, nice calour :)
Marlia said…
tq ermayum!

Popular Posts