My Prayers

My supervisor father kena stroke. Dia dapat tahu lepas lunch tadi.Apa yang aku tahu, ayah dia ada kencing manis yang serious & already effect kaki dia. The last update yang aku dapat tau he's koma now.

I heard a lot of story pasal ayah supervisor aku ni dari awal aku masuk kerja, sebab dia rajin bercerita. Aku tau betapa susahnya hati dan terkedu bila tengok orang yang kita sayang kaku tak bermaya.

I told mak about it & terus larang diorang minum manis2. Mak seorang isteri dan ibu yang prihatin. Dia akan happy kalau kita org makan masakan dia.So each time family dinner or lunch she must provide sweet cold drinks for us. Kadang-kadang aku bangkang gak sebab malas aku nak buat air LOL , tapi sbb hubby & adik penyokong setia mak tetap buat gak. At last dengan aku2 pun minum sekali. Hampeh! So today aku suggest kat mak, only plain water after this during makan time! Better prevent now kan!

I dedicated my prayers for him.
To dear uncle, may Allah blessed you & get well soon!

Comments

Popular Posts