Risau....

Sesuai ker tak? Karang ada yang kata poyo plak dah tua-tua tak sedar diri. Bila fikir-fikir balik apala sangat orang nak kata tu kan... dah penat diam ler, paling koman pun pahala makhluk yang mengata aku dapat kat aku kan?! ahaks

Herm... Patut atau tidak nih... Dah lama aku tak buat benda ni, lama sangat rasanya, pada yang kenal aku sejak belajar mesti tertanya-tanya kenapa aku setia pada yang satu ni.... Risau aku dibuatnya... Apa yang aku risau ni....

Jeng Jeng....

New Spec!




Saw it in one of OU spec shop. SEBIJIK! straight away fall in love with it.
Spec mata yang aku ni dah lama rasanya, since study, dah 3 kali tuka gelas jer...
Kenapa lama sgt pakai? Herm.. Sayang gile dengan bingkai ni... Habis duit gaji aku sebulan masa kerja part-time kat British India dedolu. Skang BI kat AP tu pun dah tutup.



Dedulo beli barang tak fikir panjang, suka terus beli, yela belum kawin kan, tak ada commitment langsung.Spec aku skang nih ,masa aku beli around RM1k it was 5 or 6 years back. Eh tak lah... Aku kenal hubby 2003... masa tu dah pakai spec ni herm.. Its nearly 7 to 8 years... Worth it gila ok!

Hubby kata ok, but for me mcm bulky sket... but I love the style, back to my teenage moment, Price? lagi murah dari spec aku pakai sekarang ni. Kalau aku beli sesuai untuk masa jangka panjang atau tidak? Suit dgn semua baju ke? Herm....

Old Skool... bila fikir-fikir balik... I like! Nak ke tak ni ek?

p/s : kalau dulu beli barang ikut sedap diri, tak fikir kiri kanan, now days banyak benda ken fikir woooo.... hehehe terfikir duit PTPTn aku gi mana ler dulu ni? hehehehe

Comments

Zach Reza said…
I say go for it!
If you only change once every 3-4 years, worth it la tu ;)
NeenaAnuar said…
beli lieaa... jgn tak beli! memang cantik bingkai baru tu... i likeee!!
Marlia said…
zach & neena : niat di hati macam nak on je just wait & see ahak!

Popular Posts