Smiley Faces!

Hari ni supervisor ak leh bagi arahan buat kerja sampai kul 9 but she's went home at 6pm. Weih gila ke apa? Ni bulan Ramadhan & everybody going back, 6.30pm dah takda Malay kat office aku what the hell?!! Ko nak suruh aku buka posa sengsorang ke? Saiko!!! Dengan keputusan nekad I'm going back!

When I arrived home arounf 7.15pm & bagi salam, Mak terus tersenyum tengok aku.
Mak : "Aik Along dah balik!"
Yang penting , aku tengok her happy smile. Abah plak turun je, nampak aku terus tersengih. Deep in my heart I know how they happy seeing me buka pose dengan diorang.Tak sunyi sangat.Lagipun kesian kat mak, lately dia selalu cakap dia penat. Risau gak aku di buatnya. Kalau aku tak tolong dia, sapa nak tolong nanti ? Dahla ada 3 precious man in my life yang begitu manja need me & Mak to prepare diorang punya juadah berbuka. Esok I need to confront with my bosses pasal my parents need me untuk buka pose!

Comments

Popular Posts