Touching!

Semalam, Busu & wife went for theater. So me & hubby has been hired as a babysitter.Sepatutnya hari Sabtu, tapi sebab riot Kat KL tu, diorang tak dapat masuk KL . Kalau aku tau aku gi tgk Search Di Awan Biru(apa nak buat takda rezeki).

Bukan lama pun kita orang babysitt them, I think around 8pm till 12.30am. So we have to take care 10 yrs old boy - Ayien & 2 yrs lad little girl - Khalish.

Jaga Ayien was not tough, on Xbox & diam la dia. Cuma yang tak bestnya aku tak dpt tengok cerita lain le kan gamaknya. (tv satu je harap maklum)

Well the fun part one was taking care the 2 yrs old ok!!! Ya ampun, thank God she's not crying but can't stop running! Berpusing-pusing satu rumah. Can't even stay in one place except masa minum susu. Hubby dah bagi macam-macam statement yang kiut (pada aku la kan) sebab this lil one seems hyperactive.

So around 11.30 pm hubby suruh aku tidurkan si lil angle ni... masuk bilik ajak aku main, gamaknya tak nak tidur la kan... Around 12am... hubby dah tak larat tengok dia berpusing2, terus dukung masuk dalam bilik, tepuk2 & she's went to sleep dengan tak payah susu pun!

Moment ni la yang buat aku terharu & touch gila bila masuk bilik tengok dedua dah pejam mata! Dalam hati aku berdetik "Kalau aku ada anak, nampaknya tak susahlah... daddy dah well trained! !"



To Dear no need to worrie the time will come k sayang!

P/s: Yang buat aku terharu lagi statement hubby today " Dah sunyikan rumah kita today, macam semalam ada bebudak tu meriah je rasa! "

Comments

Popular Posts