SMS Mr.Hubby


Each time I received SMS from Mr.Hubby I will have a happy face expression. Ye la, terasa macam bercinta dolu2 & I do appreciate all the SMS .Tapi kalau kena marah dalam SMS mestila muka sedih kan! Gila apa kena marah still happy… Ahaks!

Today waktu lunch aku dapat sms dari Mr.Hubby ,again after read it aku terus tersenyum sorang-sorang. Padahal sms bukan apa, cuma tanya aku dah makan ke belum… Suddenly one of my college sound

Ija : Each time ko dapat SMS mesti ko senyum sorang2, kadang2 tergelak la…
Me : Dapat dari Mr.Hubby mesti terseyum
Ija : Macam org bercinta plak..

Aku boleh gelak je.. well memang aku mcm tu kot, dari dulu kalau dapat sms dari En.Boyfriend dan sekarang sudah begelar En.Hubby macam2 ekspresi muka aku leh buat after reading it. Notes to Mr.Hubby,

“Hey I always fall in love with you every morning I wake-up sayang….”

(ada kena mengena ke dengan cerita aku sebelum ni? Herm….)

Comments

NeenaAnuar said…
bagus.. bagus.. Liea... patot diteruskann... lepas kawin lar patotnyer kene lebih senyumm dari waktu bercinta kannn... hehehe...
Marlia said…
neena: yup yup Amin...
Deqna said…
baguslah gitu liea.. itulah resipi rmh tangga bahagia.. sentiasa di alam percintaan gituh..
Marlia said…
deqna: sedangkan lidah lagi tergigit (again is it related with deqna comment?) herm....

Popular Posts