Tak ada Orang....

Well aku balik umah today,1) Tak ada orang sambut
2) Tak ada orang say "Bie bawak balik apa today?"
3) Tak ada orang berebut tengok TV
4) Tak ada orang berebut Mr.Lappy
5) Tak ada orang ingatkan aku mandi
6) Tak ada orang suruh aku buat Milo
7) Tak ada orang aku nak marah suruh buang sampah
8) Tak ada orang ingatkan aku to update my blog
9) Tak ada orang nak jerit "Sudahlah dengan internet tu meh masuk tido esok kerja!"
10) Tak ada orang nak berebut sapa masuk bilik dulu so yang lewat kena tutup semua suis & cek pintu.

Yang penting meang tak akan ada orang untuk semua itu for these 5 days...

Comments

Deqna said…
eh macam sama jer...kesemua2 benda tu takde juga buat diriku utk hari ni dan beberapa hari mendatang...sob..sob..
Marlia said…
tak pa tak pa... now nih kita belajar menghargai! heheh (mentang2 aku dah lepas kan!)

Popular Posts