Kena Jabbed!

Betul ke aku eja jabbed tu? Lantak la asal paham kan... aku kena jep tadi tengah hari. Previously kan I wrote about how pain my stomach during period... So this afternoon dah tak leh tahan lagi, sakit memang macam 1st day nak period, thought wanna go to lo but it's juat a lie. Sakit bukan main, so aku terus gi klinik. Doktor Suresh tu aku cakap sikit je,tapi yang lebih tu bukan nak dengar penjelasan aku, dia lebih banyak cakap! Tension... Dia cakap base on previous checking my stomach is bloated! Sebab dah sakit seminggu aku kena gak jep! I try to explain right now aku periodla, today is my 7th day, the blood came out like coming out macam air paip, my pain id different.. Still he wont listen, terus suruh aku baring nak jep!


Being me, sebab dah sakit, aku terus baring, malas nak bertekak dengan doktor, kang dia cakap "siapa doktor?" langsung aku tak dapat apa2. Terus dapat MC. aku drive dati TPM ke rumah dengan kelajuan 40 ke 50km sejam.Bukan apa mmg sakit!

Sampai umah terus tidor!Now kul 12 am still sakit sikit , tapi tak teruk mcm tengah hari tadi. Tengokla esok pagi macam mana plak... Hope to get well soon! Aku payah la kalau sakit2 ni....

Comments

Popular Posts