Which one is true?

Semalam kan aku cerita aku kena jep. So today morning I go other clinic kat AmpangPoint tu nak reconfirm betul ke aku nih gastric. Guess what?

This time 2nd Mr.Doctor cakap aku kena conpession (aku salah eja ni, tapi dalam bahasa melayu tahi yang tak lawas, keras dalam perut!!) Totally differ from 1st Mr.Doc yang jep aku semalam!!! Confius? If korang kat tempat aku memang pun kan? 2nd Mr.Doc ni bagi aku ubat air yang masuk kat bxxtxt tu (ala ubat air mcm baby yg tak leh berak tu).Aku kat office ni jenuh memikirkan macam mana la aku nak masukkan ubat tu. My friend kata lepas masuk ubat tu after 5 minutes evertyhing will come out. Iskk... Hopefully memacam ubat dah aku makan dan cuba ni, buat sakit aku baik la. Jangan dibuat ubat yang bercampur-campur ni buat badan aku dapat sakit lain sudah!
Auzubillah!!!

Comments

Popular Posts